środa, marca 29, 2023

Mam gust 😂

 Cześć Wszyscy Czytelnicy. Zobaczcie jaki mam gust. 😂😂😂



Tak na szybko powiedziałam, do Mamy "daj skarpety". Mama szybko wyjęła. I oczywiście skarpety w spodniach. 😃😃 Żeby stopy były ciepłe. 

 Zapomniałam, że mam przygotowane czarne getry. Rzadko noszę kapcie w domu. 

Przypominam sobie, że stopy oparte o podłogę się napinają. Na drugi dzień mnie bolą stopy, palce od nóg i całe nogi. I jeszcze brzuch. 

Mama powiedziała, że schudłam. 😁 Bardziej mięśnie mi się napięły. Bo już schudłam.


         Pamiętajcie!!

Najpierw masa później rzeźba!! 

Żeby mięśnie miały z czego się budować.


 Ja nie chcę być chuda jak deska. Jeżdżę na wózku, ale chcę wyglądać  jak kobieta. Jakiś czas temu...

Mówię do Pawła schudłam! 

Paweł na to, naprawdę gdzie?

Nie widać...

Haha, cały Paweł. 😂

Umie pocieszyć, ale ja wiem, że schudłam kiedyś. Trochę więcej miejsca mam w spodniach. Najbardziej widać na udach. 😁 Kiedyś Wam pokażę. 

Skończyły mi się te ciężkie dni...

Ćwiczę! 😁😁


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...