piątek, kwietnia 28, 2023

Ja ekspert 😅

 Cześć Czytelnicy. Ale się udałam. 😂 Ja nie umiem gotować, ale chciałam pomóc. 

Kolega ze mną pisał. I pyta, co miałam na obiad. Odpowiedziałam i pytam, a Ty. Schabowe z frytkami. No, ale schabowym czegoś brakowało. Ja ekspert pytam, jak robił? No i napisał ja akurat wiem jak się robi schabowe. Jak chodziłam stałam koło Mamy, kiedy robiła. No macza się w jajku i bułce tartej. 

No i Sam doszedł, że za mało dodał pieprzu. Tego bym nie wymyśliła, bo myślałam, że nie dodał tych podstawowych składników. 

I pytam czy pomogłam?

Kolega na to, że pewnie. 😂😂😂😂😂😂 

Ja mam takie jaja z siebie. Pytam o kuchnie, a się nie znam. 😂😂😂😂 Mamy pytam zawsze jak mam ochotę się pomądrować. Na temat kuchni, aaa niech myślą, że się znam. 😛😛 


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...