czwartek, kwietnia 27, 2023

Selfie z Reksiem ❤️.

 Cześć Kochani Czytelnicy. Dzisiaj jest czwartek, jak zawsze rano ćwiczyłam. A po ćwiczeniach zrobiłam takie zdjęcie. Oczywiście z Reksiem. Rzadko udaje mi się zrobić zdjęcie z Reksiem. Wiecie takie selfie. Renio woli sam pozować do zdjęć. 😛 Hmm... Model normalnie. 😛😂

Mi się prawa ręka troszkę trzęsie, kiedy robię zdjęcia. I nadgarstek mnie boli, ale co się nie robi dla selfie z Reksiem. 😛 Zanim ustawię rękę to Reksio zdąży uciec. Myślę, że dałam radę zrobić zdjęcie. Bo było trochę rano dla Reksia. Jak wiecie Reksio wstaje po 12. A było po 11. Wiecie to nie 12... 😂😂😂


Czasami kiedy podnoszę ciężarki to uginają mi się nadgarstki.  




Zrobiłam to zdjęcie, żebyście wiedzieli o co chodzi. 
Robią mi się tak pod koniec ćwiczenia z ciężarkami. No, ale ja sobie przypomniałam słowa Pawła. Zrób mniej, a na drugi dzień może zrobisz więcej. Chodziło Mu pewnie, że nie byle jak...

Ooo kurdee... Przypomniało mi się, że tak mówił... Wiecie kiedy? 
Pisałam Wam, że zachciało mi się ćwiczyć z ciężarkami? Koniecznie chciałam cięższe od moich 2kg. To Paweł dał mi 5kg. 
Na drugi dzień wzięłam 5kg i podnoszę... Podniosłam! Ale prawie leżałam na podłodze hahahahaha. 🫣😂😂😂😂😂😂 Na pewno się zamyśliłam, tak na pewno było. 😂😂😂😂😂😂 Bo co innego? 😂😂😂😂 

Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...