sobota, kwietnia 29, 2023

Wiosenne śniadanie 🙂

 Cześć Wszyscy Czytelnicy. Nareszcie moje ulubione kanapki dostałam na śniadanie. 🙂



Bardzo lubię warzywa na kanapkach. Ciężko się je, bo warzywa spadają. A tym bardziej kiedy jest ketchup. Zawsze się ubrudze, jak dziecko. 🙈😛 Dzięki warzywom i owocom kiedyś schudłam. Wiecie jak się można najeść? I to zdrowa dieta. Nigdy w domu nie stosowałam diet od lekarzy. Jak pojechałam do szpitala Ameryka. 

Dostałam dietę, po której byłam głodna. W tym szpitalu była ze mną Mama. A na świetlicy była lodówka. Mama i dzieci ze szpitala mieli jedzenie. 

Prosiłam Mamę o kanapkę. Bo byłam głodna, a za tym szedł ból głowy i trochę kręciło mi się w głowie. Kiedyś dostałam na obiad około 20 cm ryby i trochę surówki. 😂 Ta dieta była tak śmieszna i trochę niebezpieczna. Teraz po latach tak uważam. Wolę mieć swoją dietę, po której nie jestem głodna. I nie tyję. 🙂

Był taki okres, kiedy dużo jadłam. Po sepsie byłam chudziutka. I wtedy jadłam i jadłam. Zalecenie od lekarza. Musiałam nabrać masy, żeby mięśnie miały z czego się budować.

No, ale już teraz jem normalnie. Śniadanie, obiad i rzadko kiedy kolację.

Ćwiczę rano, bo później mi się nie chce. Cieszę się, że w ogóle ćwiczę. 🙂 Ale nic na siłę wiem, że mogłabym ćwiczyć więcej. Kiedy ćwiczyłam rano i po południu byłam bardzo zmęczona. A ja też chcę mieć coś z życia.

Uznałam za dobry pomysł, ćwiczyć rano.  


Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...