sobota, kwietnia 08, 2023

Jestem z żelaza 😃😃

 Hejka Czytelnicy. Jest piątek, godzina 10:37. No kurde nie mogę spać po ćwiczeniach. Pospałam pół godziny i nie mogę więcej. Bolą mnie ręce, nogi i brzuch. ALE NIE KRĘGOSŁUP!! 😃😃 Tralalala nie boli mnie głowa i oczy! 😃😃 Tylko mam drobne zakwasy, wiecie gdzie najbardziej? W dłoniach i ogólnie w całych rękach. Niby podnoszę tylko 2 kg. Ale ja robię powtórki ćwiczeń. I macham tymi ciężarkami. 

Normalnie Reksia to wyganiam ode mnie. Nie chcę Mu krzywdy zrobić. Sobie mogę, pół biedy. Chwilę będzie bolało i puści. Pod nosem wtedy tyle gadam. 😂😂 Na Mamę czy Reksia uważam. Na siebie nie zwracam uwagi.

Wiadomo czemu? Kochani wiecie? Bo ja jestem z żelaza. 😃😃 

Oglądaliście Rocky IV? 

Stallone walczył z Lundgren-em.

Ivan Drago powiedział, że Rocky jest z żelaza. Mi się to porównanie spodobało i zaczęłam tak na siebie mówić. 🏋️🏋️💪💪😃😃

Pomyślałam, że pokażę Wam trochę inne zdjęcie. 😃 

 

             Zwariowana Aleksandra. 😛




Mam świetny humor! 😃😃

Chcę Wam pokazać trochę inne zdjęcie. 🙂


Dobra dopijam herbatę i wstaje. 🙂


Wszystkim Moim Czytelnikom, 

Życzę Zdrowych I Wesołych Świąt Wielkanocnych!!! 🙂😘❤️ 

I Mokrego Dyngusa! 😃

Udanego Dnia Życzę. 

Aleksandra Sarol.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...