sobota, kwietnia 08, 2023

Rozmowa z Pawłem 😂

 Hejka Czytelnicy. Napiszę najpierw krótki post. Później wystawię drugi post. Wczorajsza rozmowa z Pawłem. 😂😂😂❤️


Dzwonię do Pawła...


Co u Ciebie słychać?

A wszystko dobrze.

Gadamy, gadamy... 

Nagle ja mówię, Paweł dzisiaj fajny film będzie. 

Paweł pyta jaki?

Myślę i myślę parę sekund... 

Odpowiadam, a nie wiem, nie pamiętam nazwy. 🫣😂😂😂😂 (Chwilę przed telefonem sprawdzałam.) 

Ale na TV puls. Chociaż zapamiętałam na jakim kanale. 😂😂

Paweł mówi no dobra. I słyszę tam w głosie, że się śmieje. 😂😂😂

Ale mi się przypomniało, że to film Ostatni skaut. 

Czasami tak mam, że zapominam czegoś. I albo mi się przypomni albo nie... 

Ale to jest śmieszne, bo gadam i nagle zapominam. 


PS. Piłam syrop na pamięć parę razy... Ale nie pomógł jak widać. No i dobrze, pamiętam tylko fajne wspomnienia z dzieciństwa. 2012 roku nie pamiętam i nie chcę pamiętać. 

Wolę zapytać o ten rok. Niż go pamiętać. 😉 W tym roku skończyło się życie nastolatki. A zaczęła się walka o życie...


Do później Kochani Czytelnicy. 😘😘

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...