niedziela, kwietnia 09, 2023

Klony ❤️

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj Wam pokażę jak bardzo jestem podobna do Mamy. 

Kiedyś jedna Kobieta nas porównała do Sióstr. Zawsze wiedziałam, że jestem czysta Mama. Ale im starsza się robię tym bardziej to widzę. 
Chociaż wiem jak będę wyglądała w starszym wieku. 😃 

Ale to wszystko mam po Mamie. Charakter, no urodę. Uśmiech, żarty. 
Nawet na bierzmowaniu wybrałam imię Mamy. Aleksandra Anna. 

Ja jestem bardzo podobna do Mamy Rodziny. Kolor włosów mam po Dziadku. A dziurę w policzku po Babci.

Od małego mi mówili, że jestem podobna do Czartoryskich. 
Mama ma rodowe nazwisko Czartoryska. Ogólnie po wojnie te nazwisko zostało zmienione na Czartoryjscy. Mojej Prababci nie uwierzyli, że jest Czartoryska. 
I dołożyli J. 
Teraz nazwisko jest sprostowane.



Pozdrawiam Was Kochani.
Aleksandra Sarol. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...