poniedziałek, kwietnia 10, 2023

Orzeszki 😂

 Siemka Czytelnicy. Jest środa, zachciało mi się orzeszków solonych. Mamę poprosiłam o orzeszki. Mama poszła z Reksiem na spacer i kupiła orzeszki. 😁 Przyszła ze spaceru i otwiera puszkę z orzeszkami. 😂😂😂 

Mówię do Mamy, spokojnie później otworzysz. Taa później... 😂😂😂 Otworzyła, a ile było gadania... 

          



Mama wyrwała tą zawleczkę. 😂😂😂 

I jak tu otworzyć? 

Ta Aparatka otwierała nożem. 🙈 

Ale otworzyła. 😃❤️


Odkąd ćwiczy zrobiła się silna. 

Siłaczka moja. ❤️


PS. Wszystkiemu robię zdjęcia i mam tematy. 🙂



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...