wtorek, kwietnia 11, 2023

Święta 🙂

 Cześć Kochani. Święta i po Świętach.

W pierwszy dzień Świąt. Był u mnie Wujek, Mamy Brat. Przyszedł po 14. Miał przyjść o 14. Każdy z Rodziny wie, że jak ktoś przychodzi to u mnie teleturnieje lecą. 😁😁 A o 14 była Familiada. Wujek zadzwonił, że idzie już. A było po 13, mówię przez telefon, szybko! Bo zaraz Familiada. 😂😂

Mam nadzieję, że wiedzą, że ja żartuję.  Z tymi teleturniejami, że zapraszam na teleturnieje. Nie, nie po to zapraszam. 😉 Po prostu tak sobie żartuję. 😛 Śmieją się ze mnie, a ja z Nimi. 😉 Na Zdrowie, niech się śmieją. To nie jest złe. 

Paweł, Ten to jest Wariat. Kiedyś chciałam się popłakać. Paweł zaczął mnie rozśmieszać. I pytanie, Ty płaczesz?

Odpowiadam, ja nie wiem. Bo płakałam i się śmiałam. 😂😂 

Zawsze z Pawłem sobie dokuczamy. No i tak było wczoraj.

Coś tam gadamy i nagle do mnie. 

A Ty nie umiesz matematyki!

Ooo, nie przesadził! 😂😂😂

Odpowiadam, a kto mnie ku.wa uczył? 

I nie nauczył. 😂😂😂😂

Umiałam na testy, kartkówki i po prostu na lekcję.

W drugi dzień Świąt o 10 miałam gości. Był Paweł, Martyna (Bratowa) i Nikoś. Nikodem to jest Synek, Pawła i Martyny. Przyszli tak szybko, bo Nikoś o 12 ma drzemkę. Paweł mówił, że troszkę Nikodem posiedzi. Yhmm... U Martyny na rękach spał. Taki słodki był, jak spał. 😍 

Nie chciałam prosić o zdjęcie ze mną. Nikoś był trochę marudny. Nie chciałam Go denerwować. Innym razem zrobimy zdjęcie.

Haha, Martyna ubierała Nikodema, a Ten śpi. 😂😂 Kiedy się obudził powiedział "papa". I machał rączką. Moja Mama się popłakała ze śmiechu. 😂😂😂

 😍😘❤️ Kocham Nikosia! ❤️


 Kiedy indziej pokażę Wam zdjęcia.

Także miałam fajne Święta! 😃😃😃😃




ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.

Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...