środa, kwietnia 12, 2023

Super 😃

 Cześć Kochani. Odkąd noszę okulary... Zero bólu głowy i oczu. Jestem bardzo zadowolona! 🙂 To i lepszy humor mam, jestem uśmiechnięta. 🙂 Już nie udaje dobrego humoru. Po prostu humor jest dobry. 🙂 

Nie mogę uwierzyć, że tak szybko okulary zadziałały. 🙂 Możecie się śmiać z moich okularów. Ale ja jestem taka szczęśliwa. Jaka ulga, uff... 😁 

Co się nie robi dla zdrowia? Wolę mieć takie okulary niż ten okropny ból... 

Staram się nie smucić. Chociaż mam powód, bo nie chodzę. Ale staram się nie myśleć o tym. Już się przyzwyczaiłam. Nawet nie wiem czy bym umiała zacząć chodzić. Po tylu latach na wózku... 

Kiedy chodziłam w Ameryce. To byłam przywieszona i chodziłam. Pasy mnie trzymały już wtedy czułam się dziwnie. Strasznie się bałam. Kiedyś było mi słabo. To była akcja, szybko zdejmujemy! To było jednorazowe. Później w lokomacie chodziłam też było mi dziwnie... 

Pogodziłam się z tym, że mogę nie chodzić. Mam nadzieję, że może będę chodziła. Ale ta nadzieja maleje... 

Lepiej było się przyzwyczaić do wózka. 

I ćwiczyć, żeby czuć się dobrze z samą sobą...





                Super się czuję! 🙂




Widać po mnie, że już dobrze jest.😃


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...