czwartek, kwietnia 13, 2023

Mój Reksio ❤️

 Cześć Kochani Czytelnicy. Chcę Wam pokazać jak Reksio wyglądał. Kiedy miał 3 miesiące. 

         Po rehabilitacji byłam zmęczona.               Ale na zdjęcie miałam siłę. 🙂


Pisałam Wam, że Reksia poznałam na rehabilitacji w Małym Gacnie. 

Rzadko kiedy do mnie przychodził. Byłam obca, a teraz?

Odkąd wyjechałam sama na  rehabilitację na weekend do lławy. I na wakacje do Chodzieży na tydzień. To od tamtej pory Reksio, nie pozwala mnie dotknąć. 

Kiedy przyjechałam z wakacji w Chodzieży. Reksio rano do mnie przyszedł. Oparł się łapkami o łóżko i zaglądał. Czy na pewno jestem. Ja w tym momencie się obudziłam. I zawołałam Reksia. Jejuuu, tą radość nigdy nie zapomnę. 😁 Jest wariatem, a wiecie czemu? Bo poczuł miłość! 

Fajnie mieć pieska! Ja swojego Reksia bardzo kocham! ❤️

PS. Jak chcecie więcej wiedzieć o Reksiu. Wystarczy wpisać tytuł "Reksio ❤️" 



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...