niedziela, kwietnia 16, 2023

Mała pomyłka 😂😂

 Hejka Czytelnicy. Dzwonię do Mamy i mówię, kupisz krakersy? Mama wróciła z paczką krakersów. 

Ja pytam, kupiłaś te knopersy?

Mama miała taką dziwną minę.

Ja się skapnęłam, że coś pomyliłam.

I pytam, coś pomyliłam? 😂

No tak, krakersy chciałaś. 

Ja odpowiadam to i tak dobrze, że powiedziałam knopersy. Bo myślałam o kapuśniaku. 😂😂😂😂😂 

Miałam wybór knopersy czy kapuśniak.

Wybrałam knopersy, wydało mi się bardziej sensowne. 😁😁

Haha, ja nie mogę z tą moją pamięcią. 😂😂😂😂

Wariatka jestem chciałam zapytać, Mama kupiłaś ten kapuśniak. 🙈😂😂Jejuuu, hahahahaha 😂😂😂

To są te knopersy, a może kapuśniak? 😂😂😂😂😂😂😂😂



Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...