sobota, kwietnia 15, 2023

Mi się podobają 😉

 Siemka Czytelnicy. Chcę Wam coś powiedzieć.

Zrobiłam sobie brwi, pamiętacie? 

Lewa brew jest wyżej, a prawa niżej. Tak się wydaje... Bo na co dzień prawe oko jest wyłączone z życia. Tylko lewym okiem patrzę. Kiedyś zdjęłam okulary... Mój Przyjaciel powiedział mi, że prawe oko jest mniejsze.

I teraz już wydaje mi się, że wiem czemu tak jest. Lewe oko jest silniejsze i otwiera się do końca. Całymi dniami prawe oko nie widzi, bo jest zasłonięte. To i mięśnie przestają działać. Dlatego tak uważam, żeby nie przestały w ogóle działać. Nie będę jeździła po lekarzach. Po prostu będę zamykała od czasu do czasu lewe oko. 🙂

Ale tylko w domu. Bo nie umiem ustawić głowy, żeby patrzeć prawym. Głowę strasznie wykrzywiam jeszcze komuś zrobię krzywdę. 


PS. I nie są krzywe bardzo mocno. Trochę są... Kiedyś się pomaluję to brwi też i nie będzie widać. A wiecie co?

JESTEM BARDZO SZCZĘŚLIWA, ŻE SOBIE PORADZIŁAM! SAMA DAŁAM RADĘ! 😃😃 MI SIĘ PODOBAJĄ. A to jest najważniejsze, że sama zrobiłam. Wzrok naprawdę mi nie pomógł. Pod koniec tak zmęczyłam oczy... Po prostu w głowie mi się kręciło...

Mam spokój na dłuższy czas. 😉



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...