środa, maja 24, 2023

Aktywna

 Siemka Czytelnicy. Ale mnie boli ręka. Muszę na jakiś czas przestać ćwiczyć jedno ćwiczenie. Nauczyłam się na rehabilitacji aktywnej zaczynać ćwiczenia od palców. Ćwiczę palce, nadgarstki, łokcie i ramiona. Ćwiczenia rąk ogólnie.

Na rehabilitację aktywną jeżdżą osoby, które nie będą nigdy chodzić. Albo nie chodzili od małego. 

Ja tam pojechałam i było fajnie. Ogólnie cały dzień coś robiliśmy. Trochę się zdziwiłam kiedy zaczęliśmy ćwiczyć. No dobra ćwiczymy ręce i koniec. Ja zapytałam, a nogi? Nie było odpowiedzi... 

Trochę ściągnęłam ćwiczenia. Bo zaczynam od rozgrzewki rąk. Dodałam ćwiczenia z ciężarkami. I ćwiczenia  brzucha, bioder, tyłka i nóg. 

Ja nie mogę nie ćwiczyć całego ciała. Ja nie mam chorych nóg do końca. Bo ja czuję nogi. I ogólnie wszystko. Nie ma takiego miejsca w ciele, żebym go nie czuła. 

Po sepsie nic nie czułam. Nie czułam, że mucha mi chodzi po nodze...


LATA REHABILITACJI I WSZYSTKO CZUJĘ. CZYLI 9 LAT. 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...