czwartek, maja 25, 2023

Wspomnienie, 7 lat temu ❤️

 Cześć Czytelnicy. Wczoraj na Facebooku wyskoczyło mi wspomnienie. Od tego zdjęcia minęło 7 lat. 

            Z Emilką (Siostrzenica) ❤️ 


Byłam na rehabilitacji w Ameryce, kiedy Emilka przyszła na świat. Po pobycie wróciłam z Mamą do domu. Pierwszy raz miałam do czynienia z dzieckiem 24 h. 


Wiecie co? Byłam z Pawłem i Emilką w domu. Mama i Nina wyszły z domu. Emilka została ze mną i z Pawłem w domu. Ja nie mogłam się zająć dzieckiem. Paweł musiał się opiekować. Słyszę walczy z Małą, żeby Ją uspać. 


Nie pamiętam dokładnie rozmowy to było 7 lat temu. Pewnie powiedziałam, daj mi Ją. Paweł mi położył Emilkę na prawą rękę. Ja wolę trzymać dziecko na lewej. Prawą robiłam masaż głowy i nuciłam pod nosem. Więc położyłam Emilkę na piersi i przełożyłam. Paweł się na mnie gapi ja się zdziwiłam. Że tak umiem. 😮

Lewa ręka mi się trzęsie od razu mogłam pobujać. Bez użycia siły. 😛 


DO PAWŁA, TY MOŻESZ TEGO NIE PAMIĘTAĆ. ALE JA PAMIĘTAM. 


Ja od małego z 7-8 lat już pilnowałam dzieci. Kocham dzieci! Ale nie wyobrażam sobie mieć. Ja potrzebuję pomocy i chłopa. Który ku.wa weźmie do opieki dwie osoby? Fajnie by było przeżyć ślub. Ale widzę marne szanse na to. 


Trzeba było się pogodzić z rzeczywistością... Przykre, ale prawdziwe... 


Pierd.lenie "mi to nie przeszkadza" i ucinanie kontaktu nie jest miłe. Ej, ostatnio dałam czadu chłopakowi. Cholera wie czy ja jestem ładna... No nie wiem. Ja siebie nie lubię... Ale jeden podrywał mnie i te obietnice... Ja sobie mówię czekaj no Ty, ja Ci dam! 😂😂 Będziesz mi pomagał? Oczywiście! 

Tak mi pomaga, że się nie odzywa.


PS. Na zdjęciu z Emilką widać moją bliznę. Jakby ktoś chciał zobaczyć, ta blizna jest po operacji. Bo po wypadku miałam krwiaka. 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników. 

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...