czwartek, maja 04, 2023

Biedna Mama 😔

 Cześć Kochani Czytelnicy. Dzisiaj jest czwartek, a ja nie ćwiczyłam. Mama zachorowała. 😔 Wczoraj wieczorem  chodziła dziwna. Zmierzyła gorączkę i miała trochę wysoką. Nie pamiętam ile, koło 38. 


Ja się denerwuje kiedy ktoś jest chory. Dlatego zaproponowałam "śpij ze mną, będę miała Cię na oku". Mama od rana była ciepła. Obudziłam Mamę i podałam termometr 38,4... Mama zrobiła herbatę, wzięła leki i się położyła. Nakryłam po szyję. Podawałam herbatę i po prostu byłam. Po jakimś czasie obudziłam Mamę i gorączka spadła  36,9.

Jest godzina 12:48. Mama poszła z Reksiem na spacer. Wiem, że po spacerze będzie miała gorączkę. Ale ja nie mogę iść... 😏 I miała 37,9. 


PS. TRZYMAJCIE KCIUKI, ŻEBY MAMA JAK NAJSZYBCIEJ WYZDROWIAŁA. 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 


3 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...