piątek, maja 05, 2023

Mama już lepiej się czuje 🙂

 Hejka Czytelnicy. Piszę to w czwartek wieczorem o 19:44. Mama ma jeszcze gorączkę, ale już lepiej się czuje. 😃❤️

To jest nie do pomyślenia, jak Reksio się zachowywał. 😮 Dzisiaj rano powiedziałam do Reksia. "Reksio bądź grzeczny. Pańcia źle się czuje". W ogóle nie zaczepiał Mamy, tylko się tulił. Praktycznie nie jadł, a miał włożoną karmę. Dopiero po 19. Mama wstała weselsza to i Reksio jadł. Cieszył się, że wreszcie Pańcia wstała. 


Ciąg dalszy posta jutro czyli w piątek.


Hejka w piątek. Mama się czuje lepiej ma gorączkę, ale nie jest źle. Jest jeszcze słaba, ale spokojnie damy radę. 😉


Muszę się pochwalić! 

Pisałam z kolegą i napisałam, że Mama jest chora. I że siedzę i obserwuje. No wiecie, żeby podać herbatę albo coś innego...

Dla mnie to jest normalne kiedy dorosła córka dba o swojego Rodzica. Kolega mi napisał, "To się ceni taka córka to jest skarb 🤩🤩🤩". 

Bym tak postąpiła do wszystkich, których kocham. Kolega ma przyjść do mnie. Ale Mama musi być zdrowa. 

Miło mi się zrobiło. Mama mi podziękowała, że siedziałam i kolega był w szoku. Zapytałam Go, 

Naprawdę Ci się to podoba?

Rzadkość to jest u kobiet.

Kobieta po to jest aby się martwić i pomagać. Osobie, którą się kocha. 


Jestem nauczona innych wartości.

Pomagam po prostu. Nie chcę rozwijać tematu. Bo nie chcę wyjść na samochwałe. 

Nie tyle wózek mnie nauczył tolerancji. To przebywanie z osobami bardzo chorymi. 


PS. Bardzo dziękuję Czytelnikowi, że życzył mojej Mamie zdrowia. 

Pozdrawiam Cię. 🙂


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...