sobota, maja 06, 2023

Obiad w 5 minut 😂😂

 Hejka Czytelnicy. Wczoraj miałam na obiad spaghetti. Takie jaja w 5 minut zjadłam. 😂😂 Miałam spaghetti, ale z innym makaronem takim krótkim. A ja uwielbiam spaghetti. Pyszne było, a ja byłam głodna.

Zawsze po spacerze z Mamą jemy jedną kanapkę. Mama jest chora i nie ma ochoty jeść. Więc kanapki nie chciała ja też nie. Jem śniadanie koło 9 troszkę godzin minęło. Dlatego tak szybko zjadłam pusty brzuch to było miejsce. 🙂

Normalnie tak jadłam, że mój śliniak był cały brudny. 😂😂😂😂😂 Z kolegą pisałam aż się zdziwił. 😂😂😂 I pytanie, tak szybko? 😂😂😂 Ja patrzę na czas kiedy napisałam, lecę na obiad. No i tam wyraźnie pisze, że 5 minut temu. Kurdee nawet się nie zakrztusiłam. 😂😂 


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...