niedziela, maja 07, 2023

Pożegnanie gimnazjum 🙂

 Hejka Czytelnicy. Przypomniało mi się coś co zrobiłam. Pisałam z chłopakiem  okazało się, że to brat mojej koleżanki z gimnazjum. 

Od wypadku miałam tylko nauczanie indywidualne. Byłam zapisana do gimnazjum nr 2. Ci co są z Elbląga wiedzą, o które gimnazjum chodzi. Moją klasę widziałam ze 3 razy. Nie chciałam jeździć do szkoły. Wiecie miałam problem z mową. I jeszcze na wózku to już w ogóle... 

Ale pojechałam na imprezę w 3 klasie  gimnazjum. Było to pożegnanie ostatniej klasy gimnazjum. Nie byłabym sobą gdybym czegoś nie zrobiła. 😛 

Mama już po mnie przyjechała.

Ale ja na sam koniec podjechałam do Pani wychowawczyni. I zapytałam czy mogę coś klasie powiedzieć? Pani się zgodziła. Nie zwracałam uwagi czy mnie rozumieją. Pogadałam troszkę i nawet zadawali pytania. Chyba mnie rozumieli, bo wszyscy płakali. I oczywiście ja też. 😁😁 

Później podeszła do mnie Mama, bo zawołałam. I zapłakana pojechałam do domu. 

Bardzo miło to wspominam. 🙂🤗


Miałam okazję pogadać i z tej okazji skorzystałam. Lubię no może nie lubię. Tylko kocham gadać. 😂😂😂😂😂😂 Naprawdę tak było kiedyś i tak jest do dzisiaj. 😉 Czasami wstydzę się, ale rzadko kiedy. Moim hobby jest raczej gadanie... Hmm, nie wiem. 😉

Chyba tak. 😋😋


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...