poniedziałek, maja 08, 2023

Zobaczymy czy się uda

 Cześć Kochani Czytelnicy. Dzisiaj jest poniedziałek. Jak zawsze po weekendzie zaczęłam ćwiczyć. Umówiłam się z Mamą, że będzie mnie bardziej słuchała. Oczywiście chodzi o ćwiczenia. Ale zobaczymy jak to będzie. 🙂 

FAJNEGO MAM BRATA! ❤️ 

Wiecie, że jestem uwięziona w domu. Tylko Chłopy mogą mnie wziąć na dwór. Mieszkam na parterze, ale mam schody. A tylko Facet da radę pokonać 6 schodów. 

Dzisiaj zadzwoniłam do Pawła jakoś po  11. Gadamy, gadamy... 

Aż tu nagle pytanie. Paweł pochodzisz i się dowiesz o podjazd? 

Jak znajdę czas to zajdę, bo dzisiaj Paweł musi coś ważnego załatwić. 

No dobra mówię.

Dzwoni za 20 minut, że był w spółdzielni. 

Dostałam pozwolenie na budowę windy dla niepełnosprawnych. Ale zrezygnowaliśmy, bo to za dużo kosztuje. Postanowiliśmy się starać o podjazd. Teraz tylko czekać muszę... 

Mój sąsiad ma podjazd, który kosztował 100 tysięcy złotych. 



Ale ja takiego długiego nie potrzebuje. Mój będzie chyba krótki. Bo ja nie mam za oknem polanki.

Paweł mówił, że najpierw muszą przyjść i zrobić projekt.

Odkąd oglądam programy o remontach, patrzę na budowę inaczej. Np. ostatnio oglądam z Mamą tv. Chyba dlaczego ja. 😂 Kłócą się w tym programie, a ja mówię "ale ładne schody". 😂 Nie pamiętam co dokładnie mówiłam, ale te schody zostały mi w pamięci. Głośno mówię co mi się nie podoba. 

Myślę, że gdybym miała możliwość wyjść i patrzeć na projekt w ogóle budowę. To bym gadała i na pewno przeszkadzała. 😂😂 Mi by się wydawało, że pomagam... 😂😂😂😂 Znam siebie i wiem, że na pewno bym gadała. 



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Życzę Wam Dobrego Dnia.

Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...