wtorek, maja 09, 2023

Czyścioszek 😛❤️

 Cześć Czytelnicy. Wczoraj po ostatnim spacerze, Reksio przeszedł Sam siebie. 😂 Mama po spacerze zajrzała do łazienki. I zostawiła drzwi otwarte. Reksio chyba pomyślał, że idzie się kąpać. Mama czasami Reksia kąpie po spacerze. Jak jest po spacerze cały brudny to kąpie. A wczoraj Renio Sam poszedł pod prysznic i piszczał. 😂😂😂😂 


Mama pyta Reksia "chcesz umyć łapki"? Reksio nie uciekł to umył łapki. 🙂 



                  Czyścioszek 😛❤️ 


Trochę się wystraszył, kiedy Mama weszła z telefonem. To ja poprosiłam "zrób zdjęcie będę miała temat na bloga".


TEN POST JEST JUŻ SAMI ZOBACZCIE! 😃




CHCIAŁABYM WAM PODZIĘKOWAĆ, ŻE CZYTACIE POSTY!

Nie pomyślałabym, że tak chętnie będę opowiadała o swoim życiu.

JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ! 🙂❤️ 


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...