środa, maja 03, 2023

Zrobiło mi się lepiej 🙂

 Hejka Czytelnicy. Chcę Wam powiedzieć, że lepiej mi się zrobiło po poście "Po co?". Czasami warto się wygadać. A że to idzie na cały świat... Trudno... Ludzie może zdacie sobie sprawę, jak się zachowujecie... 

Haha, nie znam tak szczerej osoby, jak ja. 😛 Każdy ma tajemnice. Nawet ja, o których nie wspomnę. Trzeba mieć hamulce. Piszę to co uważam za stosowne. 

No i tak szukam faceta... Który mnie zaakceptuje, a nie będzie jęczał... Że to źle i tamto. U którego będę wyżej niż koledzy... Wątpię, że znajdę. Ale nie tracę nadziei. 

Czekam na Piotrka i jak przyjdzie po mnie Mustangiem. 😁 

Ale będziemy gazowali. 😛 Piotrek wie, że lubię. 😁😁

Zrobimy hałas. 😁😁

Mówię Wam nie mogę się doczekać. A ja w ogóle zapomniałam o tej jeździe. Jakoś przypadkiem sobie przypomniałam. 

PIOTREK CZEKAM NA CIEBIE! 😉 


 Ej, obcięłam grzywkę chyba równo. 😉

Do okularów mi wchodziła. I trzeba było obciąć.


Bez okularów do zdjęć podnoszę brwi. Tak jakoś widzę lepiej. A czasem muszę się pokazać bez okularów. 😉


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...