wtorek, maja 02, 2023

Po co?

 Siemka Czytelnicy. Dzisiaj mam problem. Czy obrażanie mnie Wam kurwa sprawia radość? 

Jeden chłopak zaproponował mi seks. 😂😂😂😂 Ja odmówiłam. Chyba poczuł się urażony, bo zaczął usuwać wiadomości... 😂😂😂 I mnie obrażać.  To już któryś z kolei z taką propozycją! Ja odmawiam, a te czuby mnie obrażają. Twierdzą, że nie jestem atrakcyjna. Że mogą mieć lepsze. To po co do mnie piszesz idioto? Mniej lepsze i na zdrowie. 🙂 A ode mnie trzymaj się z dala!! 

Ale nie tylko o to chodzi. 

Oszukiwanie mnie jest takie fajne? Że ktoś mi mówi "nie mam czasu". A po chwili widzę zdjęcia na Facebooku ze znajomymi. Wiesz co Ty masz? Wyje.ane na słowa, które dajesz! Nie lepiej powiedzieć, sorry Ola jestem umówiony/umówiona. Myślicie, że jestem pierdo.nięta? Że tak kłamiecie... 

Po co Wy kłamiecie? Kłamstwo ma krótkie nogi. Prędzej czy później wyjdzie. A żyjemy w czasach gdzie internet rządzi. Dla szpanu zrobicie wszystko! Żeby tylko dojeb.ć! A po co? 




AJ MÓWIĘ WAM, CZASAMI WPADAM W SZAŁ. PO PROSTU WTEDY BIORĘ LEKI USPOKAJAJĄCE, BO SERCE I GŁOWA MNIE BOLĄ. I SIĘ TEGO NIE WSTYDZĘ. CO MAM SIĘ WYKOŃCZYĆ Z NERWÓW? 

LUDZIE! CHOLERA JASNA MYŚLCIE!

Nie każdy umie sobie radzić z odrzuceniem. Ja jestem przyzwyczajona, ale tam w środku mi przykro. Cały czas uczę się tego. Raz wychodzi, żeby mieć olewkę. A raz nie.

 Udaje silną dla jednej osoby, jest Nią MAMA!!! ❤️

Kończę już o tym, bo bym mogła pisać i pisać... 


PS. MAMA JUŻ SIĘ DOBRZE CZUJE, NIE BOLI KRĘGOSŁUP.  🙂❤️


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...