poniedziałek, maja 01, 2023

Trudne sprawy

  Hejka Czytelnicy. Oglądałam trudne sprawy. Odcinek był o sportowcu, który miał wypadek. Wypadek spowodował, że stracił nogę. Facet się załamał. 


Miał mieć protezę sportową, która kosztuje 100 tysięcy. I było dobrze.


A z Kobietą, którą był okradła Go. 


Facet się załamał znowu. Nikogo nie chciał widzieć. Bo czuł, że każdy się nad Nim lituje. 


Historia podobna do mojej. Bo ja też trenowałam. Miałam swoją drużynę, jeździłyśmy na zawody... Raz były sukcesy, a raz nie... 


Ja tego Faceta rozumiem. Nie może się spełniać zawodowo. Nie może robić to co kocha. Wstydzi się ludzi. Bo ludzie się po prostu na chama gapią. Robią głupie miny... Po prostu czuje, że się śmieją. A to nie jest do końca prawda. Nam chorym tak się wydaje. Że jak ktoś chce pomóc to od razu się śmieje. Są ludzie, którzy chętnie pomagają. Są też ludziska, którzy mają głęboko pomoc. 


Mi i osobie, która mi towarzyszyła pomagali. 


Ale to tylko Faceci, bo wiadomo jestem dorosła i trochę siły potrzeba. Żeby mnie podnieść. Paweł, tam mnie łapie sam. Ale Paweł to silny Facet. 💪💪


Ja zawsze głośno mówię, NIE MA JAK TO CHŁOP. I oczywiście ja dziękuję. Myślę, że niejednemu się miło zrobiło. Że podkreśliłam, że On jest taki silny. Lubię tak komuś sprawiać uśmiech na twarzy. 🙂 


Widzę wtedy delikatny uśmiech. To i ja się uśmiecham. 🙂




Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...