poniedziałek, maja 15, 2023

Gorszy humor...

 Cześć Kochani. Przepraszam, że wczoraj nie napisałam. Tak jakoś wyszło. 

Wczoraj napisałam post, ale go na szczęście usunęłam... Często mam gorsze dni. Chciałabym o tym napisać, ale są tematy, których nie chcę poruszać... 

Myślicie, że mnie nic nie łamie? Ja po prostu wszystko trzymam w sobie. 

A tak naprawdę chciałabym otworzyć okno i krzyczeć... 


No i przyszła Mama. Poprawiła mi humor od samego wejścia do domu. Mama poszła na zakupy, ale bez Reksia. No i otwiera drzwi, a Reksio stoi w przedpokoju. No i wchodzi i mówi do Reksia:

Aaaaa wróciłam, niuniś kochany. A kto tu czeka na Pańciuchę? 

No i Reksio wtedy wariuje. 🙂


DOBRZE, ŻE MAM MAMĘ. ❤️

KOCHAM MAMĘ! ❤️


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...