wtorek, maja 16, 2023

Lepszy humor 🙂

 Hejka Czytelnicy. Jest wtorek godzina 11:07. Ja już dawno poćwiczyłam, niedawno się obudziłam. Wszystko mnie boli. Od dłoni po stopy.😁 Nadal ćwiczę tak jak sobie ustaliłam. Tylko dodałam ćwiczenia na biodra. No i tyłek mnie boli. Ale to jest taki fajny ból. Na razie fajny, ale za parę dni nie będę mogła usiąść. 🙈 No ale cóż... Chcę mieć mniejsze biodra to muszę zapracować na to. 

Wiem, że faceci lubią duże tyłki. Ja nie chcę mojego siedzenia zmniejszać. Po prostu chcę trochę ukształtować go. A ja nie mam faceta. 

Dzisiaj mam lepszy humor. 🙂 Nie wiem co mi odbiło. Ale już tak mam. Myślę, że nie muszę tłumaczyć,  dlaczego tak jest. Czasami nie mam siły na nic. Ale wtedy pojawia się Mama. Zawsze mnie rozbawią z Reksiem. 


                   Mama i Reksio ❤️❤️


Pozdrawiam Was Kochani. 

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...