czwartek, maja 18, 2023

Krótko i na temat!

 Hejka Czytelnicy. Już jest czwartek ten czas zapierdziela... Jadłam śniadanie aż tu słyszę, "Olaaa... Nie mogę się doczekać weekendu". Zgadnijcie kto tak powiedział? 😂 I teraz Mama mówi, że "lepiej się czuje po wolnym weekendzie". Trzeba było mnie słuchać... Ja nie chcę źle. Ja wiem sama po sobie. Też miałam gorączkę na turnusach rehabilitacyjnych. Opadałam z sił, płakałam w pokoju. Płakałam, bo ból kręgosłupa był nie do wytrzymania. A to wszystko przez ćwiczenia, po prostu za dużo. Błąd robiłam, że po turnusach nie ćwiczyłam w domu. W sumie kiedy? Przyjeżdżałam tylko na miesiąc do domu. 

Ale gdyby nie intensywna rehabilitacja... To bym nie była taka. 👇




                DZIĘKUJĘ BARDZO! 


 
ZANIM ZACZNIESZ ĆWICZYĆ TO POGADAJ Z KIMŚ KTO NA TYM  ZĘBY ZJADŁ!!!!! 


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...