pi膮tek, maja 19, 2023

Nie umiem inaczej 馃槢

 Hejka Czytelnicy. Jako艣 o 13:05 wczoraj Mama wysz艂a z Reksiem. Ja mam taki zwyczaj, 偶e wtedy w艂膮czam g艂o艣no muzyk臋. No i wtedy jest m贸j czas na szkolenie 艣piewu. 馃槀馃槀馃槀馃槀 Tak ucz臋 si臋 lepiej m贸wi膰. Przypomn臋 tylko, 偶e po sepsie w og贸le nie m贸wi艂am. Kurde no ta literka R, jest problemem. Ale dla wyg艂up贸w z Mam膮 akcentuje SZ i CZ. 


Zrobi艂am sobie zdj臋cie i chcia艂am dzi贸bek zrobi膰. No cholera nie umiem. 馃槀馃槀馃槀 


Trudno mi utrzyma膰 telefon i robi膰 g艂upie miny. Zaraz z臋by mi lataj膮, usta si臋 trz臋s膮. 馃槢馃槢 Wtedy si臋 denerwuje i prawa r臋ka mi lata... ojejku... 馃檲馃槢馃槢馃槀馃槀 Narobi臋 z 10 zdj臋膰 takich samych. I wybieram, ale ile roboty mam. 馃槢馃槢馃槢


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga mo偶e przesy艂a膰 komentarze.

Dobrze dobrane leki 馃憤馃槂

 Cze艣膰 Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja si臋 ju偶 obudzi艂am po 膰wiczeniach. Dzisiaj co艣 mi si臋 pomiesza艂y 膰wiczenia. Na razie nie 膰wicz臋 z no...