sobota, maja 20, 2023

Udanego weekendu 🙂

 Cześć Kochani Czytelnicy. Dzisiaj już sobota i wolne. Zero ćwiczeń... 😃 Zakwasy mam, nogi i ręce mnie bolą. Dzisiaj z Mamą będziemy odpoczywały. Mam pomysł, żeby Mama przyniosła swoją poduszkę i będziemy leżały u mnie w pokoju i filmy oglądały. Tylko najpierw muszę troszkę zająć się sobą. Nogi ogolić może grzywkę obetnę.

 Mama wychodzi z Reksiem koło 13. I z godzinę są na spacerze albo trochę dłużej. I w tym czasie ja golę nogi. Mama wróci ze spaceru i ja będę gotowa na Nasz weekend. 😃



No to ja i Mama życzymy Wam Dobrego weekendu. 

Odpoczywajcie sobie.


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...