poniedziałek, maja 22, 2023

Model ❤️

 Cześć Czytelnicy. Dzisiaj o Reksiu. Wiecie, że jak pies ogląda się w lustrze... To znaczy, że jest bardzo mądry. Niektóre psy nie widzą swojego odbicia. A ten mój Model, się normalnie ogląda. 

W starym mieszkaniu na szafie miałam lustro. Reksio często w tym pokoju się bawił. Na przeciwko pokoju była łazienka. Kiedyś rano jadę do łazienki, a Model się ogląda. 😂😂

Bawił się swoim odbiciem. Ustał bokiem i chodził w tą i z powrotem. I się oglądał. 

Mama zaczęła pukać w lustro, a Reksio wariował. To prawda, że szczekał, łapkami drapał. I noskiem szukał. Lustro było ciągle brudne od nosa hahaha. 😂😂


                        MODEL ❤️



Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...