środa, czerwca 14, 2023

Dałam radę 💪😃

 Hejka Czytelnicy. Od poniedziałku ćwiczę trochę inaczej. Tzn. kiedyś tak ćwiczyłam. Nie pamiętam dokładnie dlaczego nie ćwiczyłam na siedząco. Aaa, bo bolał mnie kręgosłup. No, bo za słaby brzuch miałam. Od 2022 wzięłam się bardzo za siebie. Jak pisałam schudłam. 

Wracając do tematu ćwiczeń. Jakoś rok ćwiczyłam na leżąco. Ale wyszło mi to na zdrowie. Wzmonilam brzuch, nogi, ręce i kręgosłup. Ja nie wiem co ja zrobiłam z lewą ręką... Ledwo podnoszę ciężarek... Aaa, już wiem, ale nie powiem 😛.

Ale kolejny dzień po treningu super się czuję 🙂.




Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...