wtorek, czerwca 13, 2023

Hejka 🙂

 Cześć Czytelnicy. Dawno się nie odzywałam. Czasami tak bywa, że nie chcę pisać. 

U mnie nic się nie zmienia, poza... Założyłam sobie konto na takim portalu randkowym. Chciałam z kimś popisać, no i znalazłam kolegę do pisania. Co z tego wyjdzie? Pewnie gówno, nie nastawiam się na nic. 

Jeszcze raz powtarzam, że jeżdżę na wózku. Ludzie Kochani! Wiem, że mnie nie chcą... 

A w niedzielę razem z Mamą, robiłyśmy porządki ze zdjęciami w moim pokoju. Pokażę Wam.

         Rodzina w komplecie 🙂❤️


Także nie nudziłam się w niedzielę. Ogólnie dzięki Mamie mam wesołe życie. 


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...