niedziela, czerwca 11, 2023

Kiedy?

 Hejka Czytelnicy. Mam plan, jak będę miała ten zjazd. To będę pisała na dworze. Laptopa naładuje i będę pisała. Zrobię sobie kawę, siedzenie już mam. I będę pisała. 🙂 Teraz tylko czekać... To jest najgorsze... Wiecie, że wszystko za jakiś czas się zacznie. Tylko kiedy? To pytanie mnie ku.wa prześladuje... "Poczekasz..." 

Zapomniałam, że czekanie tak boli. Czekałam na chłopaka po 2-3 miesiące. Opowiadałam Wam post "Co ja mam robić?" Nie tak szczegółowo, bo nie chciałam...

Facet mieszka w Wielkiej Brytanii, ale to jest Polak. Wyjechał przed naszym związkiem. No i spotykaliśmy się co 2-3 miesiące. Zrozumiałam, że ten związek nie do końca jest fajny. 

Byłam młoda, 16 lat. Wszystko co mi powiedział było święte. Nie widziałam, że mnie kłamie... Ale w końcu zobaczyłam. I teraz widzę te moje błędy... Ale nieważne... Miłość jest ślepa... 

Kurde miałam o czymś innym napisać. Ale wyszło inaczej 😛.


Układałam włosy po umyciu. I strzeliłam sobie zdjęcie 😛.







PS. Na Facebooku takie zdjęcia są modne. To też chciałam. 

Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...