środa, czerwca 21, 2023

Jak byłam mała...

 Hejka Czytelnicy. Ten post piszę we wtorek o 10:59. Dzisiaj nie ćwiczyłam. Mama poszła do dentysty. Rano po 8 wstałam, zjadłam śniadanie i wypiłam kawę. Nie ćwiczyłam, bo muszę być przytomna. W końcu jestem sama z Reksiem. I okna są pootwierane. Nie boję się mieć okien otwartych, bo jest Reksio. Niby nie jest duży, ale potrafi uszkodzić. I mieszka blisko mnie Przyjaciel. To już w ogóle 😛. 

Jest gorąco... Ale fajnie, bo zbliża się koniec roku szkolnego. Dzieciaki chociaż będę miały wakacje.

Ja pamiętam jak chodziłam do podstawówki. Jak się czekało się na wakacje. Ja osobiście nie mogłam się doczekać zabaw. Miałam czas do 21-22 godziny. Ze względu na wiek. Zadawałam się z Rodzeństwa Przyjaciółmi. Bo nie było na dzielnicy osób w moim wieku. 

Mama mi mówiła, że ja taka mała z 5 lat miałam. Ustałam między Chłopakami 15-20 lat. Założyłam ręce na piersi i stałam. Mój Brat tam był, więc nic nie mówili 😃. A poza tym gdyby coś powiedzieli to i tak bym nie poszła. Od małego byłam pyskata. Trudno było mnie przegadać 😉. 

Kiedy zrobiłam się starsza zaczęłam z Mamą i Siostrą chodzić na ten basen. Na dolince. Mama pracowała to z Niną chodziłam. I właśnie tam nauczyłam się pływać. 

Pamiętam, że parę razy poszłam na dno 🫣😂😂. Ale się nauczyłam. Ile mogłam mieć lat...hmm...z 10-11. Opowiadałam Wam o pływaniu w poście "Kocham pływać". W wodzie czułam się jak ryba. Kto wie może wrócę do pływania. Jak będę miała ten zjazd. Ja tak planuję dużo. Ale myślę, że zrobię jedno, wiecie co? Będę się cieszyła, że mogę być na dworze. 

Ale to pływanie nie jest głupim pomysłem. Ja nawet o tym nie myślałam. Po prostu piszę i jakoś samo mi to do głowy przyszło 🙂. 

Normalnie talent 😂 mówię Wam. Czasami nie mam ochoty pisać, wiecie o tym. Czasami biorę telefon do ręki i piszę o tym co mnie boli. Ale tego nie wystawiam. Bo każdy ma swoje tajemnice. I nie chcę tego wystawiać...


Ale dzisiaj dobrze się czuję 🙂.



Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...