czwartek, czerwca 22, 2023

Przypominam

 Cześć Kochani. Przypomniam Wam, że łatwo możecie znaleźć post. Bądź zmienić język. 

             Klikając to 👇


Wpisałam "Reksio" i tyle wystarczy. Wszystkie posty będą o Reksiu. 


Wpisałam język polski, ale znajdziecie każdy język.

Staram się, aby blog był fajny. Lubię pisać i chcę, żebyście byli zadowoleni. Nie wiem co bym mogła jeszcze dodać? Może byście napisali?  Czego Wam brakuje? A ja postaram się coś dodać 😉. Tylko wezmę laptopa. Niestety nie umiem na telefonie. Doskonale wiem, że jakbym powiedziała Pawłowi... To by się cud zdarzył, bo nagle by się okazało, że się da 😂😂. A kto mnie nauczył dodawać zdjęcia z telefonu? No Paweł 😂❤️! 

Od razu powiedziałam ja wiedziałam! Specjalnie udawałam, że nie wiem 😂. Ja nie wiem jak te Chłopy to robią? Normalnie wszystko działa. Ja mogę ciskać i nic. 

Na przykład Paweł przez telefon mi tłumaczy. Przyjaciel to samo! Najlepsze jest to, że ja to samo robię 😂! 

Moje sprzęty wolą Facetów 😂😂😂😂😂😂! 


Jestem bardzo zadowolona, bo w końcu mogę pisać. 

Mogę się wyżalić i wiecie to pomaga. 

Może kiedyś będę pisarką. Może kiedyś przeczytacie artykuł z podpisem Aleksandra Sarol. Albo będzie Was bolał kręgosłup. I przyjdziecie do mnie na masaż. Ej, a może będę fryzjerką 😂😂😂😂😂😂😂😂. Jednooka fryzjerka 😂😂😂😂. 

Tyle mam marzeń...


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...