piątek, czerwca 23, 2023

Nowe postanowienie!

 Cześć Czytelnicy. Postanowiłam zmienić ćwiczenia nóg. 



Mam oparte nogi o ścianę, jak widać na zdjęciu. Przypomniałam sobie o tym ćwiczeniu, jak odpoczywałam po ćwiczeniach rąk i kręgosłupa i trochę nóg. Leżę i myślę, co ja mam zrobić żeby trochę biodra mi schudły... 

Przedwczoraj zapytałam Mamę, jak się robi rowerek? Jak się macha nogami? Bo ja zapomniałam... I to prawda!  Mama pokazała, a ja na drugi dzień spróbowałam.. Ja jeździłam na rowerku. Ale nogi miałam oparte, przypięte. Myślałam, że dam radę. Ale nie dałam rady.

No to będę robiła tamto ćwiczenie na zdjęciu. Kiedyś ćwiczyłam te ćwiczenie. Ale przestałam. Dzisiaj jest piątek, więc mam wolne. Pewnie zapomnę o tym ćwiczeniu. Ale wiem, że nie mogę. Po prostu przypomnienie ustawię 😁.


DZISIAJ ROBIŁAM TE ĆWICZENIE. I CZUJĘ MIĘŚNIE NÓG, KTÓRYCH NIE CZUŁAM. OD RAZU JAK BĘDĘ ĆWICZYŁA NOGI OPARTE O ŚCIANĘ. TO MI BRZUCH SIĘ NAPINA. 

BARDZO SIĘ CIESZĘ, ŻE MI SIĘ PRZYPOMNIAŁO TE ĆWICZENIE. 

POWIADOMIENIA MAM USTAWIONE 😁! 


OD PONIEDZIAŁKU ZACZYNAM 💪! 


Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Życzę Wam Dobrego Weekendu.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...