sobota, czerwca 24, 2023

Wszędzie dobrze... 🙂

 Cześć Czytelnicy. Wiecie co? Nogi mnie bolą 😁! Wczoraj wieczorem leżę na plecach i zawsze leżę jak żaba. Czyli kolana na boki. I zawsze Reksio wskakuje w kolana. Zawsze mówię, wszędzie dobrze, ale u Pani najlepiej 🤗❤️

                 MOJA MYSZKA 🤗❤️


Jak mam wyprostowane nogi. To zaraz mnie bolą kolana. Bo mam przeprosty w kolanach. Dlatego nie chodzę po domu. Kobiety noszą szpilki i prostują nogi. Żeby ładnie się prezentować. A ja jak ustanę i nie zapanuje nad kolanami. To mi lecą do tyłu jakby magnes je przyciągał. To jest bardzo niebezpieczne, bo jeśli tak bym chodziła to po prostu kolana by mi się rozwaliły. Nie umiem kolan zginąć, a jak zegnę to lecę. Kiedyś na rehabilitacji poleciałam na kostki. Po prostu ukucnęłam. Rehabilitant coś poprawiał i mnie puścił. Nie raz tak robili rożni Rehabilitanci. Zawsze się utrzymywałam, ale nie tym razem. Nie pamiętam czy bolało. Na pewno biodro mi przeskoczyło. 

Ja się śmiałam, a ten wystraszony. A ja w głos się śmiałam. Co miałam płakać? Ludzie weźcie... 😛 Zawsze ze mną na rehabilitacji było śmiesznie (nie chwaląc się). Jestem wesoła i nie ukrywam tego 😉. Opowiadam coś to i przeklinam. Jak coś mi się nie podoba to mówię. Po to umiem mówić 😉. 

No i tyle na dzisiaj 🙂.

Kto ma wolne niech odpoczywa. A kto pracuje niech myśli, że zaraz koniec. I niech śpiewa 😉. Ja zawsze i wszędzie śpiewam 😛. 


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...