wtorek, czerwca 27, 2023

Jak zaczynałam mówić...

 Cześć Czytelnicy. No dzisiaj o Mamie i o Reksiu. Oboje chorzy na grypę żołądkową. Nie będę Wam opisywała dolegliwości. Chyba każdy wie jakie są wtedy...


Najlepsza była rozmowa moja i Pawła. Jak wiecie wczoraj dzwoniłam do Pawła, żeby naprawił mi laptopa. Pawła Żona jest w ciąży i mają małego Synka. Nie chciałam, żeby się zaraził. A co gorsza Martynę i Nikodema! 

Paweł ja wiem, że dzwoniłam i mówiłam, żebyś przyszedł. Ale nie przychodź!

Dlaczego? Co się stało?

No, bo Mama i Reksio s..ją! Lepiej nie przychodź. Bo jeszcze Ty się zarazisz i Nikodema. A co gorsza Martyna. 

No dobrze będę dzwonił. Ciaby jesteście 😂😂.

Haha... My tak gadamy 😛. Jak to Rodzeństwo. 


Kiedyś jak zaczynałam mówić...

Mama i Nina poszły na zakupy. 

Paweł został ze mną sam w domu. Było chyba wcześnie nie pamiętam. Ale Paweł był w piżamie. Do mnie mówi, że jak będę chciała na bok, żeby Go wołać. Zawołaj jak chcesz tylko głośno nawet ch.j. No to ja pamiętam, że myślałam... Jak się mówi ch.j... No, ale udało mi się. I zawołałam ch.ju hoo! Paweł przyleciał szczęśliwy, że w końcu coś powiedziałam. Kto by się spodziewał, że jak Go wyzwę to się będzie cieszył? Wystraszyłam się, że będzie się na mnie darł. No, ale jednak nie 🙂. 


Ja wtedy byłam w nieciekawym stanie. Po prostu leżąca, nie mówiąca, karmili mnie... Przekładali mnie na bok. Mama, Nina i Paweł. Jak dziecko byłam. Nawet gorzej. Dziecko się rusza, a ja nie miałam siły... 

Ja zawsze mówię jak mi ktoś współczuje... Było minęło. Gdybym nie podchodziła do tego tak... To nie było by dobrze. Co innego to się łamać co jakiś czas. A co innego być załamanym od początku. Ja chyba bym była w psychiatryku...


Nie było łatwo, ale dałam radę 🙂! 


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...