poniedziałek, czerwca 26, 2023

Obudź się!

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj po 7 rano musiałam wstać. Reksio zaczął hałasować. Okazało się, że pazurkiem się zaczepił o swój koc w kojcu. Reksio zaczął się kręcić z pokoju do pokoju. A ja sobie kimałam. Kręcił się, bo chciał się położyć. 

Kręcił się tak z 10 minut. Wstałam! Poprawiłam koc i kojec. Wołam Reksia. Reksio już! Przyleciał spojrzał się na mnie i na kojec i tak parę razy. Kiedy uwierzył wskoczył do mnie na łóżko i się tulił 😍❤️.


Później się bawiliśmy 🙂. Renio nie chciał wstać z mojego łóżka. 😛❤️

A ja chciałam przygotować się do ćwiczeń.

NIE MOGĘ DODAĆ FILMIKU Z TELEFONU. A LAPTOP CZEKA NA PAWŁA 😂😂😂😂 

ZEPSUŁ SIĘ I PAWEŁ MUSI NAPRAWIĆ. ZAWSZE PRZYJACIEL MI NAPRAWIA. ALE COŚ MI NIE PASUJE. TO MÓWIĘ TO JEST PORA ZADZWONIĆ PO PAWŁA 😂😂😂😂 

Paweł i nie ma Opery tylko jest ten internet E.

Ola przecież to jest to samo.

Tak? Ale ja nie umiem na tym E robić. Przyjdź i mi zrób.

No dobra przyjdę.

Także powiem Wam jednak nie jestem takim specjalistą i laptop to jest trochę inny niż telefon. 

Oj tam po to mam Brata.❤️


Zaczęłam ćwiczyć z nogami na ścianie. Najpierw poćwczyłam ręce, jak zawsze. Myślałam, że mi się nie będzie chciało. Bo zanim ustawię nogi to mija. Raz mi opadały raz się trzęsły, ale kilka dni i się przyzwyczają. 


PS. Filmik jest na Facebooku. Aleksandra Anna Sarol.


Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...