środa, czerwca 28, 2023

Powoli!

 Cześć Czytelnicy. We wtorek ćwiczyłam z nogami na ścianie. Zauważyłam wczoraj, że pomału nogi się przyzwyczają. 

To jest super wiadomość. Bo to oznacza, że moje nogi nie były w złym stanie. Tak myślę, bo po dwóch dniach już jest lepiej. Nadal się trzęsą, ale mniej.

Miałam rok przerwy, ale później zaczęłam ćwiczyć na plecach. Może to się wydawać głupie, że na plecach. Bo na plecach ćwiczyłam po sepsie. Na plecach, bo nie mogłam się utrzymać w pozycji siedzącej. 

Przypomniałam sobie to i postanowiłam, że dojdę do formy powoli. Co miałam sobie krzywdę zrobić? Bo chciałam się wzmocnić? 

SŁUCHAJCIE MNIE LUDZIE CO ZA SZYBKO TO NIE ZDROWO. ZRÓB WSZYSTKO POWOLI. POWOLI I MĄDRZE, A DOJDZIESZ DO CELU!

ZROBISZ SZYBKO I CO? I BĘDZIESZ SŁABY JAK CH.J!  

Robiłam szybko, szybko... No i miałam bóle kręgosłupa. Wiecie jeździłam na rehabilitację, za którą Mama płaciła grube pieniądze. Nie zwracałam uwagi, że mnie boli... Tylko cisnęłam... Bo to kosztuje i muszę się wzmocnić. No i się wzmocniłam, ale jakim kosztem? 

Rehabilitanci mi pomagali z bólami kręgosłupa. Ale to nie na długo pomagało... Przychodziłam po ćwiczeniach do pokoju. I płakałam kiedyś Mama po rehabilitacji mnie przekładała na bok. Wydawało się to śmieszne. Ale tak było... Przepraszałam Mamę "nie mam siły, kręgosłup mnie bardzo boli"... 

Macie dowód, że powoli i mądrze wszystko się da. Moja Mama doszła do formy. Nie powiem, że nie robiła szybko. Ale od tego jestem ja. Żeby upomnieć.

POWOLI, A DOJDZIESZ DO CELU!


I BĘDĘ SIĘ CHWALIŁA MAMĄ!

BO JESTEM DUMNA!

ŻE TROSZKĘ POMOGŁAM DOJŚĆ DO TAKIEJ FORMY! TO TYLKO PRZYJEMNOŚĆ. 

Troszkę, bo muszą być chęci. Nic na siłę!


Pierdoła jestem 😂😂😂😂! Od kilku dni szukałam piosenki. Ta piosenka leci w jakiejś reklamie.

Mówię sobie zadzwonię do Pawła! 

Taki był plan, ale zapomniałam 😂😂. Kiedyś zadzwoniłam i śpiewałam po angielsku. Ten się śmiał, ale ja nie wiem czemu? Ja myślę, że pięknie śpiewam 😛😛! No słuchajcie szyby jeszcze całe 😂😂😂😂! 

Tej piosenki szukałam 👇. 

       Bronski Beat Smalltwon Boy


I bym Pawłowi śpiewała, aaaaa ranułej... 😂😂

                   Hahaha 😂😂


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...