poniedziałek, czerwca 19, 2023

Mama kup baterię

 Cześć Czytelnicy. Chcę Wam coś opisać. Mama i ja mamy taką podobną pamięć. Tylko Mama nie zapomina o wszystkim jak ja 🙈😛😛. 

W niedzielę rano po 8 chciałam włączyć telewizor. Ale baterię słabną i się nie włączył za pierwszym i drugim razem. Więc otworzyłam pilota i docisnęłam baterię. Ale wiedziałam, że trzeba kupić nowe. Więc krzyczę do Mamuśki, że trzeba wymienić baterię. 

Mama! Kupisz mi baterię?

No dobrze, jak będę szła z Reksiem to kupię. Tylko mi przypomnij.

Specjalnie zostawiłam pilota otwartego. I na widoku. 


Ale to nie pomogło i tak zapomniałam 😂😂. 

Ale dzwoniłam do Mamy jak była na spacerze. Musiałam zadzwonić i zapytać czy dobrze jest 🙂. Ale i goliłam nogi i na pewno dlatego zapomniałam. Taką mam wymówkę 😂😂. No cóż każdy ma jakieś wady. Chociaż nie uważam, że moje zapominalstwo jest jakieś bardzo złe.

Ale nie zapominam do Was pisać 😘.


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...