niedziela, czerwca 18, 2023

Przeczulica

 Hejka Czytelnicy. Chcę Wam opisać co to jest przeczulica. 

Byłam w Ameryce i miałam masaż. Mama zapytała masażysty, jakie to uczucie? Ten Pan odpowiedział, jakby ktoś Panią polewał wrzątkiem... I to prawda, to pieczę i boli. 

Opowiadał Nam, że miał pacjentkę i ona miała pasek w buzi. I go przegryzła... Tak bolało...

Mnie chyba cały szpital słyszał. Nie miałam paska. Ale krzyczałam i płakałam...

Teraz nie mam chyba przeczulicy. Chociaż jak ktoś mnie dotknie po plecach to potrafię podskoczyć. Wiem o tych plecach, bo mnie Mama niechcący dotknęła. No i podskoczyłam. Stopy mam wrażliwe, palce od nóg. Już mnie nie bolą, ale jak ktoś za długo dotyka... To potrafię marudzić. To nie jest jakiś mega ból. Kurde jak mam to opisać. 

To są takie gilgotki, które nie powodują śmiechu. Tylko zdenerwowanie i taki dyskomfort.


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...