wtorek, czerwca 06, 2023

Nasz pięciolatek ❤️❤️

 Hej Czytelnicy. Dzisiaj są urodziny Reksia! Kończy 5 lat. 

Odkąd Reksia zobaczyłam wiedziałam, że będzie mój! Walczyłam o Reksia i Go mam. Mama pod koniec walki się wtrąciła. Bo ja już nie dawałam rady.

Reksio dał w Naszym życiu tyle radości i szczęścia. 

Nauczyłam się śmiać z drobnostek. I nauczyłam się większej delikatności. Bardziej panuję nad lewą ręką.


KOCHANY REKSIO! ŻYJ 100 LAT W SAMYM ZDROWIU!!!! ❤️❤️

WSZYSTKIEGO DOBREGO DLA REKSIA!! ❤️❤️


        "Renio podnieś główkę" 😍❤️❤️

                      MODEL! 😍❤️❤️



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...