środa, czerwca 07, 2023

Nie wyobrażam sobie

 Cześć Kochani. 25-ego maja napisałam post, "Wspomnienie, 7 lat temu ❤️". Napisałam słowa "nie wyobrażam sobie mieć" dziecka chodziło. 


Ja jeżdżę na wózku! 

No i co, jak mam się opiekować? Wysłuchiwać jakim to jestem ciężarem? Bo nie umiem się zająć dzieckiem...

Ja sama potrzebuje pomocy. 

Nie wierzę w takie związki! Z osobą na wózku i z dzieckiem. 


Miałam chłopaków i szkoda mi ich było. Bo "kręgosłup mnie boli". Chyba od noszenia. Ja nie umiałam tak dobrze masować... Więc nie mogłam pomóc.

Żeby masować trzeba umieć! Jeszcze raz powtarzam, że uczyłam się na sobie. Kiedyś o tym wspominałam coś mi się kojarzy. 

Ja żyję, Mama też. 😉 


Nie wiedziałam jak mnie brać bez bólu kręgosłupa. Nie to, że nie wiedziałam, bardziej nie pomyślałam o tym.

A teraz to jestem cwana. 

"Ustań na przeciwko mnie, zegnij kolana i mnie postaw". 

I po krzyku. 😛😛

Chyba jednak się trochę boję wejść w związek. Bardzo się gubię w związku. Chcę dobrze, ale jednak widzę te moje słabe punkty. Nie jestem zazdrosna ja płaczę, z tej niemocy... Jestem świadoma mojej niepełnosprawności. I nie chcę krzywdzić faceta swoją osobą.

A wiecie czego się boję? 

Że się znudzę. 

Dlatego nie pcham się w związki. Jak ktoś mnie i mój Mercedes pokocha to będzie wspaniały człowiek.

A to, że ze mną chcą być...to moja wina? Chcą być, bo? Wiecie czemu? 

Bo są ciekawi, jak to jest być z kimś na wózku... A potem narzekają...


TO JEST MOJE ZDANIE, JAK SIĘ KOMUŚ NIE PODOBA TO PROSZĘ SOBIE PRZYPOMNIEĆ O JEDNYM. NIGDY NIE OBRAZIŁAM TU NIKOGO. ZAWSZE PISZĘ W 3-CIEJ OSOBIE. 


Wolałam o tym przypomnieć.


PS. Jedni mają dzieci, a drudzy zwierzaka. Ja mam Reksia, dla którego straciłam głowę. A tak naprawdę nie wiem co mnie czeka... Mam nadzieję, że gdzieś jest Pan X. Który odbuduje moją samoocenę. Ale to tylko nadzieja... Może moje życie się zmieni jak będę miała ten podjazd.

MÓJ PRZYJACIEL POWIEDZIAŁ, "JA BĘDĘ DRUGI.  I OFICJALNIE WYJDĘ Z TOBĄ NA DWÓR. NA PEWNO PIERWSZY BĘDZIE PAWEŁ".


                 MOJE SZCZĘŚCIE! ❤️



Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...