czwartek, czerwca 08, 2023

Nie chcę zdjęcia 🙈

 Hejka Czytelnicy. Opowiem Wam jak w Reksia urodziny robiłam Mu zdjęcie.

Reksio dzisiaj masz urodziny. Robimy zdjęcie, żeby pokazać Czytelnikom. 😉


Pierwsza próba 😛👇


Reksio no! 😛 Podnieś główkę. 😂 Nie bądź taki. 😛


Udało się! 😃 Za drugim razem. 😃 

To zdjęcie widzieliście, ale chcę Wam pokazać jak to było. 



Taki uparciuch czasami robi śmieszne miny. Staje bokiem i się patrzy spod byka. 😂😂

Wiecie co? MAM BARDZO MĄDREGO PSA. Przed niektórymi sklepami stoi woda dla zwierząt. Reksio niechętnie chce się napić. Mama musi ukucnąć i pokazać palcem, "możesz się napić, napij się". Po tych słowach Reksio dopiero wtedy pije. 

Lata temu uczyłam Renia, że nie wolno brać nic od obcych. Ale nie miałam pojęcia, że te słowa tak weźmie do siebie. 

JESTEM DUMNA Z REKSIA! I JESTEM PEWNA, ŻEBY NIE POSZEDŁ Z OBCYM. BY UGRYZŁ. 🙂❤️


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...