poniedziałek, czerwca 05, 2023

Trzeba zacząć 💪😉

 Hejo Wszyscy Czytelnicy. Jest poniedziałek, godzina 9:32. Już nie mam gorączki. Postanowiłam poćwiczyć, ale nie na wariata... Ponad tydzień nie ćwiczyłam. Byłam chora, osłabiona... Wolę tak na spokojnie, gdzie mi się spieszy? A poza tym musiałam sprawdzić czy dam radę. Dałam, ale "na sucho" tak mówię kiedy nie ćwiczę z ciężarkami. 

Ale mi się nie chciało ćwiczyć. Najgorzej zacząć, a potem tylko z górki. 


Wiecie co? Fajnie czuć ból mięśni. 😃 


Przez cały tydzień nie nosiłam okularów. Oczy mnie piekły, ale jak kichałam to wszystko było na brodzie. Nie nadążałam brać chusteczki. To nie było sensu noszenia okularów.


Dzisiaj już mam okulary! 😃




Życzę Wam Miłego Dnia!

Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...