piątek, czerwca 30, 2023

Nie do wiary!

Cześć Czytelnicy. Od poniedziałku ćwiczę biodra. Czyli palce od stóp, stopy, łydki, kolana, uda, biodra i  pośladki się napinają. Bardzo czuję całe nogi 🙂🙂😁😁. To jest WIELKA RADOŚĆ! Kurde, że ja zapomniałam o tym ćwiczeniu... Ale na szczęście przypomniałam sobie w porę. Kiedy zaczęłam ćwiczyć na siedząco. I się wzmocniłam, nareszcie podniosłam d.pę 🙈😂😂😂😂! 
Jakaś durna moda Kobiety wyglądają jak wieszaki. Umięśnione i chude. Nie wiem jak to robią? Czy g.wno jedzą? 
Kobiety! Ja ćwiczę, bo muszę! Jestem niepełnosprawna i mnie noszą. Ja nie mam zdrowych mięśni. Kiedy nie ćwiczę to po prostu mi zanikają. 
Chłop powinien być silny. Ci Faceci, którzy mnie noszą są. Czy wiecie, że osoba leżąca jest 2 razy cięższa? Ja już nie jestem typową osobą leżącą. Nawet nie wiem ile ważę. Z 60-65? Nie wiem, bo waga dla niepełnosprawnych jest w szpitalu. Wygląda jak krzesło. A mi jakoś daleko do szpitala. Złe wspomnienia... 
Osoby niepełnosprawne często są przy kości. Ja też taka byłam! Po sepsie byłam wychudzona. Kiedy byłam w lepszym stanie. To sporo przytyłam. 
Musiałam przytyć, żeby mieć z czego budować mięśnie. 
Kiedy Mama wylądowała w szpitalu wpadłam w depresję. I przytyłam, nie ćwiczyłam... Jestem z Mamą bardzo związana ❤️! 
Ale kiedy Mama wyszła ze szpitala to wtedy czułam obowiązek pomóc Mamie. Kiedyś wspominałam o tym? Że pilnowałam godzin leków...itp... 
Od roku ćwiczę i wyglądam lepiej. Po pięciu dniach ćwiczeń z nogami na ścianie. Zrobił mi się inny brzuch. 
NIE CHCĘ BYĆ WIESZAKIEM. CHCĘ WYGLĄDAĆ JAK KOBIETA. 
I zdania nie zmienię ! 


PS. Zapytałam Mamę, ile ja mogę ważyć? 
No tak koło tego co napisałaś.
No tak mi się wydaje.
Na pewno nie 50.
50 to nie.
50 ważyłam chyba w zerówce 😂😂😂😂😂😂! 
Zawsze byłam trochę okrąglejsza. Ale byłam bardzo żywym dzieckiem. Więc waga była dobra. 



Pozdrawiam Was Czytelnicy.
Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...