sobota, lipca 01, 2023

Zwariował 😂

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj chcę Wam pokazać filmik. Postanowiłam wystawiać filmiki na Facebooku. Bo nie wiem co z moim laptopem. Jeszcze Pawła nie wołałam. A przez telefon nie mogę dodać. Bo są za duże filmiki. 

Mama wczoraj musiała wykąpać Reksia. Ten po kąpieli dostał głupawki 😂😂😂😂. Latał jak szalony 😂😂😂. 

Mamę podpuszałam, żeby Reksia zaczepiała. A Reksio zwariował 😂😂. Tak biegał, a raczej uciekał, że nie trafił na łóżko. Tylko w moje kolana.  

Mój Facebook to Aleksandra Anna Sarol. 


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...