niedziela, lipca 02, 2023

Nie wstydzę się!

 Hejka Czytelnicy. Chyba doszłam do takiego etapu w życiu, że nie wstydzę się... Nie wstydzę się już dodawać filmików. Na których mówię. Może nie do końca, ale już mnie to zaczyna nie obchodzić 🙂! No, bo ja na okrągło gadam. To jest bardzo męczące w ogóle nie mówić 😛😂! W moim przypadku jak nie mówię to coś się stało. I mi przykro. Mówię jak mówię. Mi to już zaczyna nie przeszkadzać. 

Mam wyje.ane na opinie innych.

Długo walczyłam o to aż się udało.


Wyobraźcie sobie, że nie możecie mówić... Że bolą Was płuca kiedy mówicie. Że nie umiecie zapanować nad powietrzem w płucach. Albo nad śliną, której co chwila brakuje... 

To można było dostać pier.olca! 


Teraz pochwalę się! 

Wychodzi moja szkoła! Od szczeniaka uczyłam Reksia, NIE WOLNO CI SIĘ DAĆ POGŁASKAĆ! Wczoraj chciał pewien Pan pogłaskać Reksia. 

Reksio w tym momencie chciał ugryźć. Aż ustał na tylnich łapkach. 

Mój pies jest wychowany na trochę agresywnego. Od małego taki był ogólnie dużo roboty nie miałam. Tylko nauczyłam swoich słów. 

NIKT JUŻ REKSIA NIE SKRZYWDZI! Możecie myśleć, że Reksio nie jest duży i nic nie zrobi. Podejdź do mnie i do Mamy. Wtedy nie będziesz się śmiał. 

Jedyne osoby, których NIE TKNIE TO SĄ DZIECI. Jak widzi dziecko np. w wózku. Skacze na wózek i zagląda, wącha, liże. 

JAK SIĘ KOMUŚ NIE PODOBA TO PROSZĘ NIE PODCHODZIĆ DO REKSIA.

Z MYŚLĄ, ŻEBY GO POGŁASKAĆ. 

TO NIE JEST ZABAWKA! 

TO JEST MĄDRY PIES! DLA MNIE MĄDRY PIES. MĄDRY, BO SIĘ SŁUCHA.

 MAMA NIE POZWALA DZIECIOM PODCHODZIĆ. TAK DLA BEZPIECZEŃSTWA.

I SIĘ CIESZĘ Z TEGO, ŻE MAM REKSIA ❤️! BARDZO KOCHAM MOJEGO REKSIA ❤️! 



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...