poniedziałek, lipca 31, 2023

Gdzie jest ciastko? 🍪😛

 Hejka Czytelnicy. W niedzielę po południu jem ciastko. Reksio się patrzy i dostał kawałek. Ale go nie zjadł od razu. Wziął ciastko i uciekł. Myślę gdzie Reksio? Pewnie u Mamy w pokoju. Mówię do Mamuśki idź po cichu i zobacz do swojego pokoju. 

Ola! Leży.

Zjadł ciastko?

Nie, ciastko leży koło Reksia.

Mama idź po cichu i zrób zdjęcie. 🙂


Haha, ciastko zostawił sobie na później. Wie, że nie dostaje często. I może zostawił. Ja nie wiem co Reksio myśli. Mogę jedynie się domyślać. 


P.S. Mój glonojad 10-letni odszedł do Nieba rybkowego. 😥

Był taki leniwy aż śmieszny.

Mama zawsze mówiła, Ty leniu nawet nie czyścisz akwarium tylko ja muszę. 😂 

Najważniejsza Myszka ma się dobrze. Czyli Reksio! ❤️


Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...